|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som kan få klarhet i om det går att montera en CD-växlare till en 540-97 med RDS-bandare, "buisniss" ?? Jag kollar gärna om den eller den kabeln finns bara någon TYDLIGT kan förklara, snälla !! | |
| Sök på forumet, denna fråga har varit uppe tidigare. Det kniviga är om du inte har navi/tv, då ska det även dras från bakskuffen där växlaren ska sitta, fram till stereon. | |
|
Man måste ju inte ha växlaren där bak, en del monterar den under handskfacket t.ex. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
| Jo, den lösningen finns ju. Dock varken snyggt eller bra för utrymmet på passagerarplatsen. | |
|
Jag HAR sökt på forumet och hittar inget bra svar, därför ber jag någon förklara. Jag har ingen TV/NAVI........ Att montera den under handskfacket låter inte lockande direkt. Kan någon då svara på hur man ser om det finns kabel klar för att montera in cd-växlare ?? |
|
| Har du kabel dragen ska den ligga bakom vänster sidofack i bagaget (alltså utrymmet där du normalt monterar växlaren i). 2 kontakter varav en 5-polig och en större. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.