|
|
|
|---|---|
|
Efter man läst provkörningarna utav 335coupe i bilsport och auto motor sport, är man ju helt sålt på en sådan vagn! till och med Rår den på m3e46 helt otroligt!Måste bara ha en! | |
|
Tja Är det i den nya bilsporten du har läst det?? Enbart stilrent!!!! |
|
|
Hej Mocke! Ja det är det,Även nya auto motor sport. 335 har enbart fått lovord i både tyskland o england! Nu även i sverige,Ska bli roligt att få se den i verkligheten i september,Har man tur kanske man kan få prova en men då är det väl kört=Stor avbetaln.Ha Ha! |
|
|
Trevlig artikel om 335 i nya Teknikens V. Dynamisk är visst ett ord som används väldigt flitigt i pressmaterialet! Just att bilen drar konstant gör ju att ha-begäret är stort. Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport: Lägg en beställning nu så jag slipper vara själv :) Så kan vi diskutera 335 nättera igenom. :) hehe Mvh Kristian |
|
|
335 är förmodligen den bästa BMWn på riktigt länge - synd bara att man fallit för Z4 Coupé... :) |
|
|
Alf_VON_Sil: Finns det en penna inom räckhåll den 23/9 så får du nog en 335ci kollega! Keep Your Distance! |
|
|
Alf_VON_Sil: Vilken färg tog du? Min blir i sådana fall Montegoblå, utan tvekan! Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport: Har du läst följande länk: Länk |
|
|
starre: Där ser man, hade ett svagt minne av att det fanns en tråd om hans bil nånstans! Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport: hehe Jag ser fram tll att få en 335 kollega! Montegoblå är så himla snygg! Helt klart mitt första val när jag beställde men så har jag redan haft en blå bil och ville ha en annan färg nu. En grå bil för den är mera lättskött. Men Blått är snyggt! Mvh Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.