|
|
|
|---|---|
|
Sitter och kikar på delar till min e39a på realoem.com och ser att många delar är prissatta. Vem är det som säljer dessa delar eller har jag missuppfattat det totalt? är det marknadsmässiga priser som man bör betala för en speciell del? Om crew finner denna fråga olämplig... Flytta den då gärna till ett annat forum... Behöver få ett bra svar på denna dumma fråga. | |
|
Det där är BMW's egen reservdelslista, så det är de originaldelar du köper hos närmsta BMW-återförsäljare till din BMW, priserna där är inte 100 exakta, men kan få fram ungefärligt pris genom att räkna om från usd till skr. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
ska tillägga att priset hos BMW-handlaren oftast brukar bli ca. 6-7% lägre än realoem. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
Amethyst |
men stämmer "part number"? Kan jag skriva upp det nummret och ge till bmw återförsäljaren och få rätt del?? Mvh Kalle BOOM BOOM BASS |
|
Det brukar funka för mej. Min bil Länk |
|
|
När jag beställde delar till min kylaroperartion använde jag mig delvis av realoem.com. Nummrerna fungerade perfekt men det gäller att vara säker på att delen passar, ibland finns det flera olika alternativ som anges. Vh/Kermit Min Bil-blogg. Länk |
|
| SEAT LEATHER FRONT LEFT N6SN BEIGE 1 09/1998 52100015927 $4,988.52 +core Stämmer det verklikgen att en stol kostar nästan 50 000 kr ? | |
|
hmm vilken dollarkurs räknar du på?? Länk 4988usd = ca. 36kskr. När det gäller så höga belopp kan man inte lita på realoem, då måste man fråga BMWåterförsäljaren, och som sagt den prisuppgiften som står i realoem är endast "mellan tummen och pekfingret" och absolut inte exakt.. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
| ringde o checka m bmw i gbg... 36500 låg EN stol på | |
Amethyst |
Då får det ju bli 2stolar o baksäte nu nr lönen kommer :) BOOM BOOM BASS |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.