|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Det här var kul tyckte jag: Länk | |
|
Jo lite kul var det ju. Men vad har Subaru att komma med, vann inte BMW också någon lite mer prestigefull motortävling? Men det är ju kul att de kan "skoja" med varandra! |
|
|
Är jag nu helt bombad? Jag fattar nada! Vad är det som är så kul?! Är det någon länk som saknas?! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Läs rubrikerna på annonserna! Annonserna är så taskigt gjorda att man nästan funderar på om det är fake? |
|
|
håller med acey! Speciellt Audi's annons är markant mycket sämre än deras normala annonsering. |
|
| Tror inte de lägger ner så mycket energi på sådana här annonser. Är nog mer av en ploj mellan företagen. | |
|
annonserna är äkta vara. tycker de utgör exempel på en underhållande och intressant form av marknadsföring, men samtidigt är det givetvis blodigt allvar i botten. |
|
|
Audi´s va ju riktigt dålig...typ: Vi har ju faktiskt vunnit Le mans 6 år nu! :) Men har Bmw ens med nån bil där? Nä! De subaru skriver att dom vann "bästa motorn"...vad va de M5 motorn vann då? Vad har merca tagit vägen förresten? dom kanske skäms lite för sinna problem..? :) |
|
|
Dessutom har inte Audi vunnit 6 år i rad... BMW vann 4 klasser, Audi 3 och Subaru 1. Lägg där till att M6-motorn blev "engine of the year". Kanske är någon lokal annonsering. Vill inte tro att de officiella byråerna sprutar ut sånt här skräp. |
|
|
...och M3 spisen vann väl 3-4 liter för 5 eller 6 året i rad? Är lite inne på acey's linje om annonseringen. Mvh, /Wille |
|
|
Roligt, även om Subaru inte har så mycket att komma med :) /Olof |
|
|
Ja. Kan inte tänka mig att Subaru ens riktar sig till samma målgrupp. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Audi skojar till det i Sydafrika. Ovanligt kreativt! Länk Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
|
Den är däremot brilliant :) |
|
|
Haha! Den va bra! :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Håller med, den var bra!! |
|
| Tretretti, den var klockren! | |
|
Tretretti: den var bra:D (när jag väl märkte kameran;) Min gamla pärla: Länk |
|
|
Något OT, men jag kan inte undanhålla er denna Opel-annons med dess lätt otidsenliga kvinnosyn: Länk Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
|
Går som en BMW. Jo, jag tackar, jag: Länk Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
|
Opel-annonsen var jag vissst "inte legitimerad" att få se... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.