|
|
|
|---|---|
|
Hej! Eftersom det ej går att direkt länka till bilar på BMW.de så blev det copy n paste ;) Hoppas tyskan är hygglig. Vill att alla skall vara helt ärliga nu angående bedämningen av denna bil samt hur mycket ni tycker den är värd: Behöver verkligen lite hjälp nu när jag står nära ett köp. Här kommer lite info: Lackierung: saphirschwarz metallic Leistung: 170 kW/ 232 PS Polster: Leder Montana naturbraun Hubraum: 2979 ccm EZ: 03.2002 Preis: € 22.900,00 Frei ab: sofort MwSt. ausweisbar: Nein km: 79.500 Vorbesitzer: 3 Utrustning: Dynamische Stabilitäts Control III (DSC), Klimaautomatik, Leder, Radio-Navigationssystem, Xenon-Licht, Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer, Park Distance Control (PDC), Skisack, Sportfahrwerk, Überollschutz, Multifunktion für Lenkrad, Sportsitze für Fahrer und Beifahrer, CD Wechsler 6-fach, Sitzverstellung elektrisch mit Memory für Fahrersitz, M Sportpaket II,Scheinwerfer-Waschanlage, M Aerodynamikpaket II, Sportliche Fahrwerksabstimmung, Regensensor, Interieurleisten Alu Black Cube, M Leichtmetallräder mit Mischbereifung 18 Zoll, M Lederlenkrad, Blinkleuchten weiß, Hochglanz Shadow Line, Verdeck schwarz, Windschutz, metallic, Anti-Blockier-System ABS Här kommer lite bilder på bilen: Länk Länk Länk Länk Hoppas på lite hjälp och synpunkter Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) | |
|
Snygg färgkombination! Jag gillar också svarta bilar med brunt skinn, alt. vita bilar med brunt skinn... Bra utrustad, lite synd att det bara är lilla navin. "Sportfahrwerk" är väl sportchassi, men vad är då "sportliche fahrwerksabstimmung"? Det står ju också att det ska vara M-lättmetallfälgar, 18 tum, men på bilderna är det ju AC Schnitzer-fälgar (väl?)... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Skapligt fin! Gillar inte fälgarna, men färg och läder kombination helt OK Vet inte mycket om denna bil, men kanske ett alternativ: Länk Har även för mig att denna har dragkrok ^^ |
|
|
Angående sportchassi så har denna nåt annat än original sportchassi. Den är bra mycket lägre än från fabrik. Snygg bil för övrigt. Svårt att bedöma en bil på dom bilderna tycker jag då dom är så pass lågupplösta. E46Cabrio Länk -06 |
|
|
Tycker den ser jätte fin ut, som de oftast även är. Kombinationen är helrätt. Även för beg-marknaden när du evt ska sälja om du köper den givetvis. Svart går alltid hem likväl en stilren inredning. Det som är bra att det är svart på dörrsidorna osv ist för brunt allover. Helrätt utrustning. Troligen en Induvidual. Är allting i sin ordning med s-bok pris osv så är det köpläge. Lycka till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.