|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag bor i borlänge och ska in med min BMW 5-serie på Inspection II servicen nu! Vet något något bra ställe som gör det riktigt och ligger rimligt till i pris samtigt? Helst i närheten av Borlänge trakten! Tack för all hjälp här! /Martin ///BMW 4-ever | |
| Prova med Svenne på Trans Bilservice i gamla glassfabriken i Romme, om han har tid annars kanske han har någon rekomendation. | |
|
kan rekomendera HANSSONS BIL OCH MOTOR Tel. 0243-221199 Skräddarbacken 18, 781 93 BORLÄNGE Även en länk där det diskuterats på en annan forumavdelning Länk |
|
|
hej hej.... jag vet en kille som har flyttat hem sin verkstad till garaget efter en del oenligheter med hyresvärden... alltså certifierad mekaniker med bra priser... köpte 8 liter olja av han för 400 spänn och det är mobil 1 och mobil S (delsyntet).... dessutom har han mekat bil hela livet och jag lämnar gärna bilen till han utan att sova dåligt om natten, inget fusk, du kan tillomed stå breve o titta när han jobbar om så önskas, bor i hedemora. vid intresse skicka pm. så ska jag fixa numret. "When GOD made the 540 he blew in the REMUS trumpet and i became the king of the road" |
|
|
Kan också rekommendera Svenne Trans! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.