|
|
|
|---|---|
|
90 st bilder Länk //Håkan | |
|
Tackar Vilket underbart projekt! Fantastisk finish av bilderna att bedömma: Länk Mvh, /Wille |
|
| Hur mycket rost som helst, men vilken finish det blev på kärran till slut. Det var nog knappast en budgetrenovering det där. ;) | |
| Shit! Man kan ju bara drömma om vad en sådan där renovering kostar. Snackar vi miljonklassen (kronor) tror ni? Jag tror det börjar närma sig faktiskt... :o/ Men helt fantastiskt vackert, om fler miljoner användes till sådant där skulle arbetslösheten snart vara ett minne blott... | |
|
Trevligt att kolla på men får min egen renovering att blekna ordentligt,men nu har man ju varken pengar eller resurser som dessa killar.Men frågan om dom har lika roligt som jag i mitt krypin:)Hur som helst fantastiska bilder på en underbar bil. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
| Synd bara om det är någon nyrik rappare som köpt den. En som kommer arr köra skiten ur bilen, montera tio plattskärmar i taket, bygga om trunken till baslåda och sedan, i kokaindimmorna, vika den runt en lyktstolpe. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.