|
|
|
|---|---|
|
Ja precis....Orginal telefon går inte igång. Alla säkringar är hela. Någon som känner igen felet? Mvh //Johan Har du råd att INTE köra Tyskt? | |
|
Dubbelkolla så att sladden är intryckt ordentligt i luren, jag hade samma problem och då satt sladden i men var inte riktigt itryckt. // Länk |
|
|
Montera väck telefonen, strömsladden brukar slitas när man kör armstödet fram och tillbaka. Lycka Till! |
|
|
Pbentss..... Ja jag har prövat med en kompis telefon, den startar inte heller tyvärr. Matnil..... Menar du strömsladden som sitter under själva armstödet? Mvh //Johan Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Glöm inte att kolla bak i skuffen, svarta lådan med tillhörande kablage är själva telefonen, luren osv framme i bilen är "bara" manöverenheten. Säkringar till telefonsystemet sitter bak över batteriet. FP |
|
|
åhå. Säkringar i skuffen har jag inte kollat. fattas bara att det är det som är felet =P //Johan Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Nu fick jag huvudbry Fällde ner högra luckan i "skuffen", där inne satt det säkringar. På själva luckan fanns listan över säkringarna. Säkringarna 65 & 66 hör till telefonen. Det konstiga var att säkringsdosan i skuffen var numrerad från 1 till 29 Var finns säkring 65 & 66? //Johan Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
46-67 sitter bak över batteriet, dock är sällan alla platserna bestyckade. Hela beskrivningen finns i mektipset om elsystem osv. Enklast är om du kollar samtliga säkringar där bak. FP |
|
| jag hakar på den här tråden ... och undrar om det är någon som fått igång sin telefon i en E34? får karten fehler på telefon och i instrumentpanelen... min telefon får dock ström och jag har läst det som går att läsa i forumet men ingenting om karten fehler, att tillägga är telefonen en siemens... har även jag en box i bak? | |
|
Den känner inte igen simkortet (karten). Den kan vara avsedd för andra system i Tyskland, man behöver veta vilken modell osv det är på telefonen. Står det t.ex GSM på den, eller står det C-netz eller D-netz osv? FP |
|
|
konstigt. Finns bara säkring 1 - 29 där. =O //Johan Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.