|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Undrar om någon kunde hjälpa mig skaffa en mobiltelefon till min 540 -99. Den som var installerad fanns inte med när jag köpte bilen. Mvh Skai | |
| Om du skall få några svar lär du nog specifiera vilken modell på telefon det satt inmonterat i den för jag tror det fanns flera modeller att välja på. | |
|
Det har du rätt i. Skall titta i papperen. Återkommer i morgon. |
|
|
Angående " Telefon i BMW E39" står det bl a följande i bilens utrustningslista; 0624 Preparation BMW Handy (Siemens) 0670 Radio BMW Professional 0677 Hifi system Professional 0936 Request BMW Mobile Phone on delivery Förmodar att det varit en Siemens telefon, mer vet jag inte. Är det någon som kan tipsa mig om var man kan få tag i en passande telefon utifrån ovanstående uppgifter? |
|
| Innebär det inte bara att det är fördraget för en telefon och inte att det finns en telefon? | |
|
Det är inte omöjligt, men jag tänkte försöka skaffa en som passar till denna bil genom detta forum. |
|
| Vet någon om det går att byta ut den trådburna luren mot den nya trådlösa modellen utan större modifikationer? | |
|
Har du koll på vad en sådan kostar ravve? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Nej men man kan göra fina klipp på eBay ibland. Jag använder sällan den telefonen men det hade varit skönt att få bort den fula spiralsladden :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.