AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
719

Första sommaren...

N_
44
N_iklas
Z3 1.8 -96
Ja, första sommaren i en Z3, inget att klaga på. Köpte den i våras efter en del "däcksparkande" runt om i landet. Det finns en del kadaver på marknaden också.. Den jag fick tag är i kanonskick och jag vill bara tacka för alla tips och trix man fått på forumet innan köpet. Tack alla.

Niklas
bj
45
bjornand
Z3 2.8 Roadster -99
Va tusan, är sommaren slut?! ;-)

Måste säga samma sak, grym sommar och ett riktigt bra forum!

//Björn
di
20
dijon
Z3 2.8 -00
Jag firar en månad precis idag o bara den tiden har känts helt enormt bra. Snacka om bra väder för en cab!!! Sen har jag kommit på när det faktiskt var under 15 grader en kväll (det har hänt under juli) att man kan åka nercabbat även i lägre temperaturer med lite tillskottsvärme från bilen är det ändå skönt. Eftersom jag tänker köra ett tag till innan jag ställer in den för vintern så hoppas jag på många sköna dagar till att njuta. Forumet har jag hittat för några dagar sen så jag har en del kvar att läsa. Men det verkar lovande. Kul att hitta andra som gillar Zätorna.
/Eva

Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Det här är åttonde sommaren för mig med Z3 och jag njuter varje gång jag är ute och kör med den! Passerade för övrigt 4000 mil i söndags kväll.

/Masten

Besök gärna min blogg! Länk
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

6:e sommaren för mig.... Men jag njuter av att åka nercabbat hela hösten också. Tycker faktiskt att det perfekta cabvädret brukar vara i slutet av september/början av oktober. Sol och runt 10 grader är perfekt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.