|
|
|
|---|---|
| Undrar vad som kan vara fel? Helt död. Har kollat alla säkringar. Är det tex något som brukar strula med farthållaren? | |
| Har du ingen extra knapp brevid ratten som du måste trycka på för att den ska aktiveras?Finns på E39 iaf. | |
| Nä inte vad jag har sett.. | |
|
Hört att till E32 mfl så är det vanligt att kallödning brukar släppa i boxen. Klart värt att kolla upp ___ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
|
Ok och vart siter boxen? är det en box för enbart farthållaren?? om inte, vilka lödningar ska man kolla isf? Mvh//Jögge |
|
|
Hade samma problem för ett tag sedan. Hoppas inte att du har samma men då var det själva motorn som krånglade. Gummibandet inne i "vindan" hade släppt. Om du inte hittar ngt annat fel kan det var det. Kan också vara bromskontakten som bråkar. |
|
| kan det vara att bromskontakten är kass | |
|
Även vatten i styrenheten är vanligt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Ok ska kolla lite till helgen och se om jag hittar något fel.. | |
|
JAg hakar på denna tråden, för jag har samma fel på min 540 att inte farthållaren funkar. Han jag köpte bilen av hade mätt upp allt inne i cupén (vad han nu menade med det) o konstaterat att felet var under huven någonstans. Själva styrmodulen som sitter under huven, skulle inte den kunna va kass, e det den ni kallar för boxen? Sen läste jag nånstans att om man hade taklucka kunde vatten rinna nånstans pga igensatt dränering. O satt bakom nån högtalare på förarsidan. Gäller detta E34:an´?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.