|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha svar på en liten grej, Jag har en e38 1997 750 v12 Ska koppla in dvd växlare i den istället för vanliga växlaren, Går det på nått sätt att få annat ljud än mono utan att beställa boxar eller liknande från ebay? Jag kopplar via tv modulen, ljud+bild, samt styr dvd,n via fjärr öga,? Lite tråkigt att byta ut allt till mono ljud, Tacksam för svar//Robin | |
| Någon som vet? | |
|
Vars kan jag köpa modulen som gör om från Mono till stereo ljud? någon länk? ebay eller liknande? |
|
|
Kolla om du hittar något på denna länk för dom har en dvd 6 skivors växlare där . Länk /Pulare |
|
|
Länk /Pulare |
|
|
Den sidan funkar ej, ialla fall inte och beställa, tyvärr, |
|
| Finns det ingen svensk firma som säljer dom? | |
|
Det är ju ebay så du måste registrera dig där först sen kan man skaffa ett paypal konto så man kan betala till dom som föredrar paypal. Länk Detta är länken till växlaren. /Pulare |
|
| Grejen är den att jag redan har en dvd växlare, behöver endast modulen för att trolla om från mono till stereo ljud, | |
|
Länk Du menar denna modulen /Pulare |
|
| Ja men hur fungerar den? och finns det nån svensk firma som säljer denna? | |
|
Det är kanske något som detta du är ute efter. Länk |
|
|
Här har du nog vad du letar efter och det är en eropeisk sida med priser i euro. Länk |
|
| Den sistnämda är detta så jag kan få ut stereo ljud när jag kopplar in min dvd växlare? | |
|
Denna verkar vara för stereo ljud: Länk Och denna är för stereo ljud: Länk Verkar vara svårt att hitta liknande produkter i Sverige. |
|
|
Hej, Tror inte att den första adaptern är inte stereo iom att man inte kan få in stereo-ljud via tv-modulen.. Mvh Jimmy |
|
|
Båda produkterna jobbar med signaler från video-modulen. Alltid mono ljud som sagt från denna. Den sist nämda länken fixar däremot stereoljud via en ev. aux ingång på huvud enheten då du kan köra bilden för sig (via video-modulen) och lägga ljudet "ovanpå" från extern källa cd, radio & aux. Detta är vad jag vet det enda sättet att få stereoljud vid dvd tittande. //Janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.