|
|
|
|---|---|
|
Länk Ingen prutmån... | |
Scheckheft |
Hej Visserligen har annonsören rätt i att E3:an har stigit något enormt i värde de senaste åren i Tyskland men att få ut 75tkr i Sverige blir väldigt svårt. Då är det klokare att annonsera på mobile direkt. Mvh Scheckheft |
|
Tror jag ska annonsera ut min e21 323i för 100kkr med hänvisning att man får det i Tyskland... Löjligt överpris. Frågan är om tyskarna verkligen har lust att hämta en bil i Sverige? /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
Scheckheft |
Hej "Frågan är om tyskarna verkligen har lust att hämta en bil i Sverige?" Svaret är ja. Jag hade en tysk köpare till min csi men jag backade i sista stund. Fina E9 och E3 är det inte gott om. Men annonsen är intetsägande, haltaskig bild. Det blir svårt att hitta en svensk köpare ens. Mvh Scheckheft |
|
Hade du din csi utannonserad i Tyskland eller bara i Sverige? /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
Scheckheft |
Hej Nej, ingen annons, kontakten togs via det tyska E9 forum: Länk Mvh Scheckheft |
|
Ok. Våndas nämligen över hur jag ska göra med e21an... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Annonsen tycks ha försvunnit?! Mats BMW CS #5847 |
|
|
Jo den verkar borta nu. Det var i alla fall en 3.0 si som gått mellan 25 till 30 000 mil och priset satt till 75 000 kr, utan prutmån... Bilden på bilen var extremt liten och suddig, så det fanns inte en chans att se vilket skick den var i. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.