|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har letat inlägg om hur man demonterar framdörrsinsidorna och hittat det också. Men lik förb så lossnar ej ( i detta fallet förarsidans) inredning. Har hittat skruven i ventilationen, bakom öppningshandtaget, alla sladdar och slutligen clipsen MEN sedan verkar den vara fast bakom handtaget. Jag har testat att dra rakt upp snett uppåt men är rädd att hela dörrsidan bryts! Någon som kan vägleda mig i detta problem, suck! Hälsn SJL SL | |
|
vet inte om det är samma på din men på min ska man ochså lossa på elspegelreglaget och när det är loss så finns det en skruv som ska lossa med.Alltså peta bort reglaget och kolla. BMW e lag |
|
|
Hm, nej reglaget sitter tillsammans med reglagen för fönsterhissarna, och hela den enheten har jag då redan demonterat. Den verkar alltså sitta fast ung i mitten på hela sidan, ja bakom handtaget. Kanske är det något clips i metall som håller emot? Eller så är det menat att jag inte har något där att göra :-( Hjälp önskas! SL |
|
|
Aha, nu först hajjar jag vad du menar, alltså en skruv bakom hela reglageenheten! Ska kolla detta. SL |
|
|
Dra upp och ut mot dig.. gick igenom ett helvete förrigår med det dära (massor med clips som gick sönder :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.