|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Trevligt att det kom så många igen... E9 Csl i mycket gott skick blå BiturboE34 Bmw 507 Alpina E39Touring 4.8s Bara för att nämna några och jag tyvärr regnade det igen......... |
|
|
Mycket fina bilar, synd att jag va tvungen att dra så snabbt. 1600 GT:n var min favorit helt klart. Snacka om puts in i minsta detalj... Hoppas på en fin avslutning om två veckor! Ska försöka stanna lite längre då :) Mvh Micke Min sida Länk |
|
|
Mycket trevligt måste jag säga, det var nog +30 BMWs där när jag kom dit strax innan kl 19. Som starre närmner många trevliga fordon sedan även en fin vinröd 850i(Vart tog du ägaren vägen?), kungens gamla M5 E34, diverse alpina mm. Trevligast av allt för mig var provkörningen av Ernst Alpinda D10 touring, det gav mersmak!! Tack Ernst för testsvängen. Alla verkade ha gemensamt att Doktor Perre blev nämnd så fort man pratade om service eller reparationer:)) Trevligt alla Ni som kom och vi synes igen om 2 veckor, samt några ev nere i Norrköping 23/9 ( E9, E24, E31, E63) samt den 30/9 på Rosenö. Mvh Asken |
|
|
Mycket lyckad tillställning som vanligt á la BMWCS och Brostugan. Synd bara fiket drog igen dörren vid 20-tiden, när man började känns suget efter en varm kopp kaffe. Vi ses om 2 veckor. Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
jalpina! Det sved väl i skinnet på cafeägarna när de var tvungna att ge hela 10% rabbatt,och det till råga på allt när vi blev så många! ;-) MVH Patrik |
|
Var det ingen som tog lite bilder igår...? Jag glömde ju min kamera..=( Mvh Micke Min sida Länk |
|
|
Patrik: Jo det stämmer säkerligen :), kanske är dags att ta med sig en termos med fika istället framöver! MickeM: Finns en del sämre tagna bilder med dålig kamera (hade laddat batterierna dåligt :)! Gå in på www.alpinacs.se så hittar du dessa bilder från "Brostugan 4/9-06). Asken: Innan du nu går och köper dig en Alpina D10 Biturbo vill jag åka med röde baronen (om den skall säljas?) :) Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
|
Första gången för mig på brostugan igår vilket var kul. Många fina långa info rika diskutioner. Var ganska många bilar där också. Ses om 2 veckor och hoppas vädret blir lite bättre då! |
|
|
jalpina; Jag skulle deleta regnumret på M5: an också ett tips i all välmening. Ps; Har du fått din Alpinweiss II inreggad ännu? Mvh Stephan |
|
|
Nu finns det bilder från Brostugan se min blogg som jag för första gången skrev. Hur fasen lägger man in en länk?? |
|
|
Stephan: det är ordnat. Generellt gör vi alltid så, som du säkert kan se av övriga bilder. Bi-Turbon är fixad och klar. Lär inte rulla speciellt mycket mer nu dock. Skall fixa en del saker med den under hösten/vintern. Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
|
Starre: finfina :) Det är annars bara skriva in den exakta länken. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.