|
|
|
|---|---|
jojja |
hej nån som kan hjälpa mej mina halvljus har slocknat på min 735a alla lysen utan halv funkar va kan det vara sitter det nått relä nånstan vart i så fall. jojja |
Krispilot |
Les tråd fra dette forum 2001-6-13 "Dip Beam Samt øvriga felkoder" hvis det er halvljuset eller helljus problem må du lødra relekontaktene inni den store svarte boksen som det står LKM på. (licht Kontrol module) som er nederst på bildet på denne siden: Länk LKM må tas ut, åpnes, og lødras alle fire rele, ett for hver lys, De sitter 2 på hver side nederst i hjørnet. |
|
Är förmodligen ljusrelämodulen som pajat. Har precis haft samma fel på min. Prova att sätt ut en köpesannons på BMWpower. Hittade ett för 500 kr. BMW behagar ta 2194 kr för samma relä. |
|
jojja |
hej freddo tack för svaret har hittat flera moduler på skroten men nummrena är inte samma som på min dom börjar med 6135-1 men sen skiljer dom 6 andra sej har det nån betydelse??? jojja |
|
Tjena igen, Är inte helt säker, men jag tror det ska gå att använda andra nummer. Har hört att det är något med dimljusen som skiljer. Mitt relä har slutsiffrorna 371. |
|
JA |
Hej! Jag har samma problem som du men jag vet inte heller om hela nummerserien måste stämma. Min 735i -88 har manuell låda och det påstås att det också skiljer från automat?! Har heller inte lyckats hitta någon LKM med nummer 61.35 -1 379 371. Var hittade du när sökte? ja |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.