|
|
|
|---|---|
|
skulle vara kul att veta om den rullar, var väldans smäld när jag sålde den till en kille i Kramfors tror jag det va, I alla fal är var det de skönaste motor sång jag hört i den receptet en halv dålig tändspole, spotade och hostade under 2500 sedan bar det i väg som satan sen när man släpte gasen ett väldans smater och ojämn gång, den lät så jävla skönt ta mig fan som hämtad ur dtm ska till lägas att det var ett litet hål i av gaset som hjälpte till också. Hejssssss | |
| bilförfråga-71456 skriv hur666 och sckika till detta nummret | |
|
På VV:s sida så står det att den är i trafik IAF. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
HUR666 en 92a o följande ägare: Ägare: 5X0207-8X60 sedan 2006-01-30 JOHANSSON, ELISABET CHRISTINA Samma stad som du bor i går bilen i :) ## efter 18000 pix spinner min bil igen som ny :D ## |
|
|
förresten ... grattis i förskott på din 32 årsdag den 20:E :) ## efter 18000 pix spinner min bil igen som ny :D ## |
|
|
Det kan inte vara min stad du menar iaf. För här finns den inte. Kollade upp den på Vägverket och den rullar i Köpmanholmen,det ligger längre upp i norr. :) Hejssssss |
|
|
aha ... ok .. titta på ägaren innan henne o antog att de var du så då har bilen först varit i söderhamn där du bor o sen till köpmanholmen ... å då med andra ord så var det inte du som fyller år hehe ... jaja .. eller ja vet inte ... nu blev de invecklat :) ## efter 18000 pix spinner min bil igen som ny :D ## |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.