AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.102

Har ingemar i småland några e39 grejer?

Har Ingemar i Småland några E39 grejer?
20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Prova att ringa han.
2002tii : Hehe... Ja typ "Jaoooo det kan ligga här nånstans... "
Haha... Ringde den tomten nu...

Jag : "Hejsan, har du några inredningar till e39?"
Han: "Naeeeeeeee, vi sysslar ju bara med motoorrrer vetdu, vi har hundrra renoverade bmw motorer vetdu, det är lite skildnad..."

Lol.. Vem bryr sig om hans motorer om jag uttryckligen frågar efter en inredning
kilroy
Varför ställer man en fråga på forumet om "Ingemar i Småland har några E39 grejer" istället för att ringa till honom??

Varför bemödar man sig att ringa till någon om man redan från början kallar vederbörande för "tomte"...???

När "tomten" sedan ger ett uppenbarligen artigt ock korrekt svar försöker man göra något "roligt" av det...

Det förefaller som om den enda som roas av det hela är "m_johan84"...

Det verkar snarare som att tomten har kommit ovanligt tidigt i vissa delar av Sverige...

Mvh kilroy

"En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger"

qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Hehe, nej, har man snackat med Ingemar själv så är det faktiskt ett jätteroligt svar! :o) Det är nämligen det enda han svarar om han inte har det man söker, möjligtvis skulle han kunna säga något i stil med "vad ska du med sådant nytt skit till?" och sedan förklara varför man inte kan åka i en nyare BMW än E34 och kanske slänga in någon anekdot om en kunds E39 som gick på 3 cylindrar innan den ens var inkörd och vars topp han fick renovera eftersom BMW inte klarade av det, blah, blah...

Så jo, det är faktiskt rätt roligt... mycket Ingemar sägr är roligt, men det har ju diskuterats förut så...
Quixotic2 : Sant:) Har t om sålt en bil till Ingemar... Och har inget emot honom... Han är rätt rolig bara... Helt enkelt.

Kilroy : Anledningen till att jag ställde frågan i forumet berodde på att jag ville slippa ringa honom eftersom jag vet att han snackar och snackar och aldrig vill lägga på luren (har som sagt träffat han både IRL och pratat i tele med honom innan). Sedan gav han väl inget direkt artigt svar enligt mig.

Jag frågade ju uttryckligen efter en inredning och det svar jag fick var att han hade 100 motorer som var fina... han tillade även att en inredning kan man ju hitta på vilken skrot som helst...

Sedan om du vill kalla mig för tomte så är det helt upp till dig...:P

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.