|
|
|
|---|---|
|
Hello! Har förmodligen en schysst Z4 3.0 -03 på g. Vad är det jag ska vara extra noga med att kolla gällande Z4:or? Mvh | |
|
har du nån länk till bilen så kan jag säga om den är bra eller inte bra. mvh daniel |
|
| de ja har hört om z4 är att cabtaget brukar krångla.. ibland går det ej att få upp eller ner då elektroniken o motorn lätt pajjar.. kolla upp det | |
|
Kan ju bara säga vad som byttes på min bil och det var dels ett utav fästena till växellådan (vet tyvärr inte exakt vilket) samt hela skärmen (hade navi prof. med TV) eftersom den inte vek upp sig med den lilla motorn som sitter i utan man fick dra upp den manuellt. Det där med TVn har jag hört andra som behövt göra, men fästet för växellådan måste jag säga att jag inte vet nån annan som behövt byta. Förutom det är det inget jag hört vara ett vanligt problem. /eFx www.z4.se |
|
| Ska man acceptera något skrammel från dörrar / rutor? Såg att det var vissa här som har problem med det, är det så att ALLA z4 skramlar mer eller mindre? | |
|
Dom tidigare årgångarna har väl inte lika mkt stoppning i dörrarna som dom senare, så dom låter ju lite "klonkigare" när man stänger dom. Men skrammel när man åker verkar ju inte så bra? /eFx www.z4.se |
|
|
Kom på en sak, det mesta skrammlet som folk upplevt i Z4an är dels att facket i mitten mellan sätena glappar i stängt läge och gör att det låter som det skrammlar. Det andra är när man har sufletten nere så kan det vara så att den inte dras ner riktigt ordentligt och detta ger också upphov till skrammel eftersom sufletten rör sig lite. Men båda sakerna går att ordna! /eFx www.z4.se |
|
|
Jag köpte bilen! Vilken kärra... Nu förstår jag uttrycket ASWD! Hur ändrar man sitt användarnamn förresten? Känns lite märkligt att kalla sig 330 diesel när man kör nåt annat... |
|
| va blev det för nån.. vilken motor, färg . utrustning m.m ?? | |
|
En sv-såld vinteravställd silver 3.0 med röd inredning. Enda options var 18" 108-fälgarna samt sportchassit, men eftersom det för mig bara är en leksak jag smiskar på helgerna behöver jag ingen mer utrustning heller. Underbar bil! |
|
| Och får man fråga vad du betalade för den? Och hur många mil den rullat? (Funderar på att sälja min egen nämligen) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.