|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag tänkte lämna in front och bakspoilern för lackning, och undrar hur man plockar der dom från bilen? Jag har inte heller bestämt mig om jag ska lacka listerna, eller låta dom vara svarta... Har ni några bilder på de olika? (Det är orginalspolier på, altså inte m3 spoiler) / Leon | |
| Någon? | |
|
Har själv bara plockat av spoilern fram, men så här gör du... Koppla loss dimljusen, riv loss listerna fram så du kommer åt dem stora muttrarna, lossa skruvarna som sitter innifrån hjulhuset, lossa skruvarna under spoilern om där nu var några? Ang. listerna så låt dessa vara svarta! |
|
| jag är inte säker på hur man gör på din 318, om det är samma som på min 328 96. Hur som helst bakdelen sitter med massa "plastplugg" som man får trycka ur. Sen måste du gå in bakomspoilern och lossa på bultarna som sitter där. | |
|
Ok, tack! Ja, det lutar nog till att behålla dom svarta. Men någon som har bild på både lackade lister, och svarta? (hälst orginal spoiler) Ang. bak: Jag tog loss listerna bak, och där satt det massa plastplugg Är det abra att trycka dit de där plastpluggarna igen sen, eller måste man köpa nya? Vad menar du med bakom spoilern? /Leon |
|
|
Ta bara en skruvmejsel och bänd upp dom, man kan få ta i lite. När du fått ut dom trycker du bara ut den där pinnen som penitrerar hela pluggen. Du förstår nog när du får av en. Lägger du dig under bilen och kikar upp på bakspoilerns innersida så sitter det bultar som man får lossa på. var så på min bil iaf. Är som sagt inte säker på om du har lika på din modell. Men jag förmodar de. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.