|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
7:an, Vad kostade bytet av kedjesträckaren? Och de andra åtgärderna? :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| vet inte vad det blev i arbete/delar för jag känner han som har verkstaden där min bil va och vi gjorde upp på annat sätt. men jag tror sträckaren från M3 3.2 96- kostar runt 800-900kr och lambdan typ 1600 nåt justeringen/schimsning av ventiler tror jag ligger på3000kr men e inte säker så nån får gärna rätta mej:) måste ju byta vetilkåpspackning och nån annan då åxå tror jag!! hoppas d hjälper nåt! har inte hämtat kvittot än men jag kan ju skriva mera exakt då jag gjort d..mvh 7an | |
|
7an, Ajdå... vad delarna kostar vet jag, det var just rimlig arbetskostnad jag var intresserad av att få reda på :) Tack ändå! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
återkommer med d svaret när jag har kvittot!' appropå en annan sak : är d nån som vet om en daytonaviolett m5a 3.6 el 3.8 med det stora BMW CLUB SCHWEDEN märket bak på det svarta mellan regplåten????? den bilen med 3 st killar va o spanade på min bil och när jag kom ut så satte sej den ena killen i bilen o dom åkte, d va bara d att han hade en sk glidhammare i en typ ica påse och jag känner igen sånna doningar när jag ser dom..¨så han e välkommen tillbaka mer än gärna så ska jag ta hans reg o hämta hans bil! vore ju bra me lite reservdelar:) saken e att dom måste följt efter mej för om man slår på min reg så får man inte upp adress el nåt o jag har cargard 850 med start spärr samt orginal larm och code o krycka..nu vet ju alla att orginal larmet e sunk o code grejjen åxå men d tar ju lite längre tid.....så hojta till om ni ser reggen på den el nåt...mvh 7an |
|
| i sthlm alltså | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.