AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.184

m5a e34 3.8 orolig gång nån som vet

Sida 3 av 3
7:an,

Vad kostade bytet av kedjesträckaren? Och de andra åtgärderna? :)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
7a
186
7an
BMW 740Ia 99
vet inte vad det blev i arbete/delar för jag känner han som har verkstaden där min bil va och vi gjorde upp på annat sätt. men jag tror sträckaren från M3 3.2 96- kostar runt 800-900kr och lambdan typ 1600 nåt justeringen/schimsning av ventiler tror jag ligger på3000kr men e inte säker så nån får gärna rätta mej:) måste ju byta vetilkåpspackning och nån annan då åxå tror jag!! hoppas d hjälper nåt! har inte hämtat kvittot än men jag kan ju skriva mera exakt då jag gjort d..mvh 7an
7an,

Ajdå... vad delarna kostar vet jag, det var just rimlig arbetskostnad jag var intresserad av att få reda på :) Tack ändå!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
7a
186
7an
BMW 740Ia 99
återkommer med d svaret när jag har kvittot!'

appropå en annan sak : är d nån som vet om en daytonaviolett m5a 3.6 el 3.8 med det stora BMW CLUB SCHWEDEN märket bak på det svarta mellan regplåten????? den bilen med 3 st killar va o spanade på min bil och när jag kom ut så satte sej den ena killen i bilen o dom åkte, d va bara d att han hade en sk glidhammare i en typ ica påse och jag känner igen sånna doningar när jag ser dom..¨så han e välkommen tillbaka mer än gärna så ska jag ta hans reg o hämta hans bil! vore ju bra me lite reservdelar:)

saken e att dom måste följt efter mej för om man slår på min reg så får man inte upp adress el nåt o jag har cargard 850 med start spärr samt orginal larm och code o krycka..nu vet ju alla att orginal larmet e sunk o code grejjen åxå men d tar ju lite längre tid.....så hojta till om ni ser reggen på den el nåt...mvh 7an
7a
186
7an
BMW 740Ia 99
i sthlm alltså
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.