|
|
|
|---|---|
|
hejsan har nydligen inskaffat en bmw 520ik från 87 gubben har ägt bilen sen 88 15tmil... men när jag körde hem den ca 100 km/h så skulle jag köra om så börja den gå kasst som in i blårök kommer ur avgassystemet vid gas och 4 tändstiftet är blött med bensin bensinpumpen hörs inte när man vrider tändningen men man känner lite att den vibrerar när bilen är igång luktar bensin om bilen oxå tändstift bytta tändkablar bytta rotor... mår riktigt dårligt över detta nu att en 15 t milare redan ska gå så illa ...har provat massa men vet ej hur jag ska ta mig till nästa steg mvh patric vore tacksam för alla förslag bilen ser ut som en drömm.. BMW följer inte utveckligen BMW leder den!! | |
|
Kan vara tjuvluft, kolla bälgen till insuget och om några vakumslangar ser sunkiga ut. Låter rätt mycket som att den flödar soppa, det gör den gärna om det pyser in luft mellan LMM och insuget. Hoppas det löser sig för dig! |
|
|
aaa har kollat de men jag hittade inget funderar på om det kan va lmm eller hur beter den sig ananrs ???sen skaffat en ny styrbox att prova med ... men vet ändå inte om det är felen BMW följer inte utveckligen BMW leder den!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.