|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att ta hem en BMW ifrån USA, men är lite oklar på vad det gällerför import-krav ifrån andra sidan atlanten. Har för mig at någon här på forumet hade erfarenhet ifrån det här men hittar inget nyttigt. Någon som har tips på vilka man ska vända sig till, vanliga hinder på vägen och ungefärliga priser? M. M Coupe "it´s a lot like nothing else" | |
|
Om det är en M bil du funderar på så hoppas jag du vet att de har svagare motorer i staterna. /Fredrik |
|
|
Tog inte Johan Söderberg här på Autopower (frilans?) hem en X5a från USA...? Hans mail: johan@autopower.se / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
...och nu är adressen klickbar: mailto:johan@autopower.se / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Nej...där ljog jag visst... :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Fredrik M; Den största skillnaden "utom M3 E36 och Z3M med S52 motorn" är att USA anger effekt i SAE och Europa i DIN, omräknat har M5 E39 samma effekt där som här, M3 E46 har något lägre där. Mvh Stephan |
|
|
Fredrik: tack det visste jag. Nu handlar det tekniskt sett om en M-bil, även om det sitter en M-motor i den. Men den börjar på Z iallafall.. :) M. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
"Tekniskt sett INTE om en M-bil" M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
kilroy |
mbolo* Om du kontaktar mig (min mailadress finns på profilen) eller Johan Sunesson (johan_sun@hotmail.com) så kan vi kanske ge dig lite informationer. Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
|
Länk /Carl |
|
|
Vad är de som skiljer på en M3 E46 USA spec. gentemot en europa spec.? Vill sätta mig in i specar på M3 E46. Mvh/ Sjöan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.