|
|
|
|---|---|
|
Tjenamoss på er där ute. Tänkte bara berätta om mitt fasanfulla projekt med min 320 cabbe som ja hållit på o terra er med angående tips. Ni vet .. motorrenoverat o bytat luftmassemätare o lambdan ... igår ställde ja ventilerna ... blev värre ... imorse upp kl 0730 ... ställde dom igen och gick igenom dom 1 för en och notera på papper vilka ja ställt ... starta bilen ... vips tomgång som en ny bil men lite väl mycket tickande så jag justera lite till ... mindre tickande nu låter ja de vara så ett par tiotal mil sen ställs dom igen :) Fyfxn asså ... man e amatör o vips så har man löst de :) Tur man inte ger upp ... senast igårkväll skulle ja sälja bilen och köpa EU-MOPPE :) hahaha Min lovely BMW ... åh ... kanske man kan sälja lite bilar på jobb idag ... ingen som vill köpa en Honda ? *tsssss* ha de bra o tack för alla tips :) | |
|
Härligt att det ordnat sig!! Ut och njut av din cabbe nu. /Fredrik |
|
|
Helt go känsla att man kan köra utan att skämmas vid rödljusen :) Känslan av att ha löst de ... helt otroligt ... ska svetsa avgassystemet i veckan ... läcker lite så ja får ju inte riktigt bra värden när vi mäter i våran verkstad här på HONDA ... men de ska nog bli bra de med så får man hoppas att katten klarat allt som varit nu :S Nåväl ... jobba fram till 15 idag sen stänger ja bilbutiken o sen ska ja ut o glida på skånska vägarna :) HÄÄÄÄRLIGT ... Ha de alles :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.