|
|
|
|---|---|
|
Hej å hå.. va å köpte mig en 525 igår men ja som vanligt på en import bil så va ju mätar belysningen död.. ja okej ja kollade runt å oj dom hade plockat säkringen för det.. satte in den igen å ny lyser höger parkering fram å bak hela tiden... vad är det som är problemet..?? något relä som är trasigt eller hängt sig eller äre det ett el fel..?? är som jobbigt å inte ha nå lyse på mätarna när man kör på natten...:( Tacksam för svar.. //Danne | |
|
är det verkligen ingen som har samma trubbel...?? måste ju vara nått som är trasigt eller glappt men vad..?? har tyvär ej skruvat mykket i e34:or har bara kört e28:a så men vad kan det vara för fel...?? eftersom ända chansen att få död påparkeringen på hördersida är att dra säkrigen... //Danne |
|
|
Hej, Kolla kablarna till bakluckan, de kan ge alla möjliga konstiga fel, även om det inte borde hänga ihop. Annars kan du kolla LKM som sitter vid säkringarna där framme. Det kan vara någon kalllödning i den. Lars Finbilen:Länk |
|
|
okej skall kolla dom såg att det va lekt med massa el tejp där så kan ju va nå fuffens..:) mm okej kalllödning jobbigt.. hatar el fel.. är fasen dom ända felen ja drabbas av på alla mina bilar... //Danne |
|
|
inte det felet du skrev lalaw... dom va lagade å hela alla kablarna... måste nog fara så ja får mig ett el schema eller nått så man ser va det har för samband... men ja tycker det är konstigt att bara parkeringen lyser.. för det går å släcka instrumet belysningen så... så ingen som har något fler förslag på vad felet är..?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.