|
|
|
|---|---|
|
Hej! Läste johans inlägg Länk och har precis samma känsla i min MEN jag tycker det kommer från bak. en mullrade vibration som bara ligger där o "stör". Ser även på stolen till höger att den vibrerar smått HAr nya däck (falken) och balansering sen igår. Det gjorde stor skillnad fram. Hade tidigare skakningar.. Så då är frågan hur man får bort detta störande moment som tar uden av den fantastiska komforten förövrigt.. ska göra en vagnssinställning omgående men om det inte heller hjälper vad kan det vara??? Har ett skumt tickande som jag hör innefrån oxo. OBS är inte motorn! försvinner om jag drar upp handbromsen lite. men kommer dock tillbaka och tickar ökande eller minskande beroende på hastigheten! Skulle var sååå taksam för svar på detta! Vill verkligen njuta av denna underbara bil men som sagt muller-vibrationer bakifrån fördärvar det hela ;-( MVH Anders | |
| Bakre belägg + skivor som är skeva kanske? | |
|
Det där med att det tickar tills att du drar upp handbromsen är med största sannolikhet för långa fälglåsbultar. Eller någon annan fälgbult som inte är original. kolla det |
|
|
JA en sa att det var det... men vi kollade upp dom. såg helt ok ut.. men det är väl bara att kolla igen! tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.