|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ja undrar en liten grej.. Är d nån som haft erfarenhet eller över huvudtaget hört talas om att d skulle finnas däckdimensionen 215/45/16? Ja har sökt nu vid alla däckfirmor runt om mig, å d verkar som om d inte finns en enda däcktillverkare som tillverkar just 215/45/16!? 205/45/16 finns (d har ja nu), 215/40/16 finns o.s.v., men inte ngr jävla 215 me 45 i profil.. grejen e den att ja måste ha nya baktossor å skulle vilja att dom var lite bredare än fram, asså 215! Men, sätter ja 215/40 blir ju profilen (mycke) lägre än va ja har fram (ser inte bra ut), t.o.m. 225/40 e lägre än 205/45 =( Klart d beror ju lite från däck till däck, men om nån VET att d finns 215/45/16 så kan ja ju iaf fortsätta leta.. =) Bemari dessa kukförlängare.. =) | |
| Javisst, finns det däck i den dim. Michelin, yokohama, Pirelli hittade jag direkt när jag gorde ett sök, så bara på däckfirman och säg till dom att kolla lite bättre i sina listor! | |
| Är rätt säker på att jag har 215/45/16 på mina framdäck... :) | |
|
Hej igen! Tack för svaren.. d finns altså hopp =) Har redan hunnit ringa till en del däckfirmor å visst finns d en del.. nu är problemet bara d att 215/45/16 verkar vara dyrt jämfört med 205/45/16.. =( Men, ska se nu va d blir!? Bemari Bilen före bruden..!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.