|
|
|
|---|---|
|
Vad skulle ni Bmw gurus värdera denna bil till. Länk | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
den är ytterligt svårvärderad, med en köpare som värderar en ej vinterkörd lågmilare så tror jag att priset är ok med en normal prutning på 5-10000 kr. Bland normala köpare så är tyvärr den tiden sedan länge förbi när man fick 155' för en E46 coupé från -99. Numera ligger 330-coupéerna under 200' och därigenom trycks hela modellserien nedåt. Nu går det att köpa 323:or för hundringen eller strax däröver, och en 328 är inte speciellt mycket dyrare. Om jag ägde bilen så skulle jag ha is i magen och vänta in den sanne entusiasten, om jag var köpare skulle jag lägga ett bud på 125-130' kr med den helt sanna motivationen att inga BMW:ar är lättsålda idag. Mvh Johan |
|
Stort tack Johan. Ska ta mig en funderare ang. denna bilen. |
|
|
Jag instämmer med Johan... Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Problemet med den här bilden, är ju att många av de vanliga felen som e46 har, tex. galvsläpp, bärarmar inte hunnit visa sig. På bilar med mer normalt miltal så är ju dessa punkter oftast åtgärdade på garantin. Detta borde väl vara ett bra argument för att få ner priset lite? |
|
|
Det är ju långt ifrån alla E46 som råkar ut för de problem du beskriver. Jag tror det är svårt att argumentera för en nedsättning av priset pga fel som inte finns på bilen idag men som _eventuellt_ kan uppstå i framtiden. // Erik |
|
|
Jag sålde förvisso en 328 Ci -00 sv såld, halvskinn (sportstolar) dock 12.000 mil, för tre veckor sedan för 159 tkr. Tycker priset är rätt okej. |
|
| Och ja krängde min fullutrustade import 328Ci -00 med 13000 mil på mätarn för 148k för nån månad sen, va inga större problem å få den såld. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.