AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.090

första bmw bil

Hej

jag gillar verkligen bilar och speciellt bmw för att dem är sportiga och vill fråga er att jag har aldrig ägt en bmw och är väldigt intresserad av att köpa 3 serie (e36) och undrar då att om man aldrig har ägt en bmw är det bra att köpa typ en m3:a som jag är väldigt intresserad av eller eftersom jag är nybörjare på bmw ska jag nöja tils vidare med en 320,325 eller 328 så jag kan få lite erfarenhet och sen köpa en m3:a
He
29
Hebbe1973
M5 E39 -00 (Azurblå)
Varför nöja sig med second best när man kan köra M3?

Go for it!
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Om du är sugen på en M3 så blir du nog bara besviken om du köper en "vanlig" 3-serie. Slå till på M3 tycker jag..
Visa användare
386
Mattias Eriksson
E28 M535i -87
E36 323i Coupé -98
Och ett par icke BMW...
Som 19-åring bosatt i Stockholm misstänker jag dock att en M3 inte blir direkt gratis att försäkra... Kolla upp det innan du köper.
hehe jag ska nog slå till
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
Spelar väl ingen roll vad Du köper. Varför börja från botten?????
Har Du råd. Köp en M3a. Stort smile varje dag Du kör den.
Jag har blivit litet äldre men inte klokare.... -:)

Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Morrn,

Då får väl jag gå emot strömmen då och säga att med hyffsat nytaget körkort så skulle jag absolut inte rekomendera en M3´a..

Tycker du själv är inne på rätt linje om att börja med en lite motorsvagare bil..

Mvh Jimmy
He
29
Hebbe1973
M5 E39 -00 (Azurblå)
@jamej

Livet är alldeles för kort för att leva efter dina premisser. Har man råd så ska man skaffa sig en M3.

Så är det bara.

// Peace
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket