|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
| Förresten, 32 grader med ac:n på? Skinntorra jänkare eller "Alaska Edition"? | |
|
Constrictor, Den är ju döläcker :D MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Individual 740d på Blocket. Länk |
|
|
E38 med M6 hjul. Länk |
|
Scheckheft |
Hej 740d v8induvidel - ja den är verkligen Individual ;) Saknar bl a M-ratten och de lackerade trösklarna i bilen färg för att göra M-paketet komplett. Och just ja - som vanligt maxutrustad. Angående Färgen: greenlight? Då är det väl bara att köra ;) Bilens färg påminner mer om Stratusgrau och det är ingen Individualfärg. Mvh Scheckheft |
|
Här är iaf den gräsligaste B12an jag någonsin har sett. Det borde vara dödsstraff på att göra så här med en BMW. Länk |
|
| Det är så att man kan spy | |
| Uh, tänkte på violtabletter direkt och dom gillar jag inte. Instrumentpanelen oxå, hemska london. Men har inte Alpinan mönstret på stolarna oxå? Isf har ägaren pajat bilen totalt. | |
Scheckheft |
Hej kaptenlöjtnant: nej, inte alla alpina har mönstret i stolarna. Färgen är smaksak men var är Alpinafälgarna? Mvh Scheckheft |
|
Omm jag inte missminner mig är det där ett krockvrak som vart till salu hos en annan handlare tidigare med en mycket mer "skrikig" annons osv. Mvh Asken |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Denna krossar ju allt i sin väg haha =) Länk Synd att B7an ligger milsväg ifrån den. B12 med biturbo hade inte varit fel. |
|
Scheckheft: Erkänn att du gillar den lila inredeningen :) Du frågar vart alpinafälgarna är. Min fråga är: Hur kan ratten vara så sliten efter "9300" mil? Nej Usch å fy säger jag bara, att ta bort kromet från hjälarna också, usch! |
|
Scheckheft |
Hej Då blev man avslöjad ;) Mvh Scheckheft |
|
Scheckheft, hehe, jag gillar den oxå liiite...mest för att det är så "Liberace"-annorlunda ;-) Kanske beror på att jag är litet svag för violtabletter...o 80-talet ;oD /A BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Nu som Scheckheft och Kraftwerk har kommit ut,och erkänt.Så har jag också fått mod till att säga att jag tycker den är lite häftig.Okej lila ratt är lite overkill.Sen tycker jag också givetvis att Alpina-hjul ska det vara. | |
|
Hittade ett par bilder till på den Engelska Estoril blåa B12:an Länk Länk |
|
|
Noterade att den Engelska firman Oak River Cars hade fått in en ny läcker 750.Denna gången i Biarritz blått. Länk |
|
|
Också den med ovanliga sportstolar :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Ytterligere en fin 750.Denna gången Orientblå,från "over there". Länk |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Denna platsar här: Länk Hur skulle man gjort för att få hem den? Flygit ner och kört hem? Vad kan det vara? 3000mil =) 155.000kr bara..... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.