|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
| Jag får det till SJU telefoner i 750:n som Jabbal länkar till: två i bakre armstöd, en under locket på bakre armstöd, en på kardantunneln, två i främre armstöd och en fax i handskfacket. :O | |
|
Någon som räknat ihop alla nybilspriser till en total i denna tråd? :) Många underbara vagnar i denna tråd med B11'an som personlig favorit. Mvh, /Wille |
|
|
E38B12: Hoppas det var ett av dina "excentriska" skämt... Nog förstår jag väl att det är ett kassettfack. MIN FRÅGA VAR: Vad det var som var längst fram på det, där det brukar vara utrymme för tre kassetter till? Nu borde frågan vara glasklar! |
|
|
Iwarsson, Haha nej nu är jag faktiskt allvarlig. Det är trots allt det glada åttiotalet och jag har ingen aning om hur kassettfacken på E32 brukar se ut, förvånar mig inte om digitalpanelen och de tre facken på något sätt är sammanbundna :) Troligen har jag fel, finns "saken" i ETK? MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Aaah, ursäkta om jag verkade sur, jobbar och har löneförhandlat (positivt) men fortfarande taggad... Ska kolla ETK så fort jag kan, men det brukar inte finnas Individual eller mycket ovanliga saker där. Håller som bäst på att renovera min Highline och letar efter så mycket ovanliga och konstiga tillbehör som möjligt att stoppa i den... Jag har hyffsad koll på E32 men har aldrig sett något liknande? Iofs kassettväxlare, varför inte, hehe. |
|
|
Hmm, längst ner på bilden till höger, en liten ratt och en knapp med "TM" på. Aldrig sett detta innan, vet någon vad det är? Länk |
|
|
Ang. B11 i LJUVLIGT SKICK (som jag vill haaaaaa ;-)))) Det kan inte vara en Webastokontroll då? Eller kanske är det en timer för elektrisk motorvärmare? Nej, jag vet faktiskt inte... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Hehe, kanske nåt Amerikanskt tillbehör, som använder kliman till att hålla rätt luftfuktighet o temp, för bästa förvaring av kassetter???? ;-) En digital Humidometer ;-))) Fler förslag? /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Kraftwerks gissningar om motorvärmare är plausibla :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Kraftwerk!Eller nåt Japansk tillbehör.Den var ju såld ny i Japan.Sen verkar det som importören nu har fått reda på att han inte kan regga in den i USA. Tänk är själva.Åkt till andra sidan av jordklotet,och hittat vad som måste vara bland dom finare E32:orna i världen.Importerat den för stora pengar? Och sen få slängt i ansiktet,tyvärr det går inte!!!! Scheiseeeeee!!!!!!!!!!!! |
|
|
M.A. Hahaha :oDDD...Ja vad säger man då...? Jo som Amerikan, nåt i stil med: Mavvafakkin ÄSHÅUL!!! Eller dylikt :))) Då kommer ju en följdfråga: Kan man ta in den i Sverige? Det kanske man kan....Vad kan skilja så mycket, egentligen? Victor: Det kanske är en Digital Tamagochi-automat ;oD /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Jag hittade något vackert från Schweiz, diplomatplåtar också :) Länk MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Här är fungernade länk, kolla L7an Länk MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Hmm. Har lusläst ETK nu, det verkade inte finnas någon elstyrd Tamagochikontroll... Men efter att ha konsumerat ett antal Japanska "naturistfilmer" kan det ju kanske vara digital stolvibrator eller något liknande??? De har ju lite annorlunda smak...;) Hursomhelst, är det någon som stter på udda E32 prylar och inte har behov av dem maila mig! |
|
|
Flera bilder på den 2-färgade B12:an på Ebay. Länk |
|
|
M.A. Tack! :) Underbart! MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
kassettväxlare, finns det något sådant tbh? känns mer som en timer av något slag , kanske till en motorvärmare eller något?? Noterade iallafall att den fanns där även jag. generellt sett tycker jag E32 börjar se gammal ut och för mig har den tappat lite av sin karisma men denna B11 som den heter ger verkligen karrossen nytändning och väcker ett ordentligt habegär, som föregående säger så gör blderna mkt för att väcka våra lustar till liv. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Ett par bilder på en B12 5.7 Länk Länk |
|
|
Den tvåfärgade B12:an som M.A länkar till ser ut som ngn smaklös historia från "Pimp my ride" Hade säkert gjort succé på Vallåkraträffen, bara neonrören som saknas! Tur att smaken är som baken! Memento te mortalem esse |
|
| TM, Touch Me (and see what happens button)? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.