|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
| Där ser man! Då är det alltså årsmodell -00b alternativt -01 eller senare som ligger inom mina ramar :) | |
Scheckheft |
Hej 16:9 skärm med MKIII från 6/2000. Å andra sidan kan man alltid eftermontera. På ebay finns ständigt erbjudanden. Mvh Scheckheft |
|
Den Atlantisblå skånebilen ägs av en direktör bosatt i Falsterbo med sällsynt god smak då han ryktesvägen även rattar en 760iL Yachtline. Förefaller vara i exceptionellt skick men något dyr. Förresten: Länk MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Ojoj, Yachtline är jag mycket mycket svag för. Fanns under en period en Z4 på mobile.de med det ack så vackra Yachtline-paketet, en riktig pärla. Intressant information om 750:n, det låter som att den vart i goda händer under sin tid hos direktören. |
|
|
Detta är ingen L7 men bilj_veln har fyra stycken telefoner! Länk |
|
|
Optimala fordonet för aktiemäklare eller telemarketing på rull ;) Jag får dock det till fem. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
| Haha, vilken lirare! Dock en mycket trevlig miljö som bilen fotats i, gissar att den känner sig som hemma. Klart intressant att någon betalat en massa extrapengar för att få fyra (!!!) telefoner och en fax. Lite historia där vore inte helt fel ;) | |
|
PJ; Visst har du rätt, vagnen har fem telefoner. Fem! Helt galet... "Nej, fyra telefoner räcker inte, vi måste ha fem..." |
|
|
Här är kanske inte den mest välutrustade bilen men dock en B12: Länk Känns lite b att sälja en Alpina på Ebay... Priset är ju inte så högt men reservationspriset ej uppnått. Kan ingen köpa in den till Sverige? /Mats J |
|
|
B12an verkar ju knappast vara i nått toppskick, "bastlerfahrzeug" Läckade ventilkåpspackningar, gammal krockskada, och lite "småfix" som man brukar säga här, men varför inte, blir priset rätt så, fina exemplar är inte billiga.. BMW CS #5139 |
|
| De där plastgrejerna alá MB på sidan var nya för mig.... | |
|
Ja det var ju ingen bil i nyskick precis, men en mycket intressant modell som borde tas om hand. /Mats J |
|
| Den värkar fått någon form av kjolpaket.Saknar ju mycket av Alpinautrustningen.T.ex. hjul och framspoiler.Skulle nog kosta en slant att återställa i orginalskick. | |
|
Kolla in denna B11 på Amerikanska Ebay. Länk Lite svettigt pris.Men vicket skick! |
|
|
Ytterligare en B12:a på Ebay. Kolla in färgen. Länk Påminner lite om dom E38 BMW Individual levererade till nåt lyxhotell på slutet av 90-talet.. Dom var vel designade av Karl Lagerfeldt,om jag kommer ihåg rätt. |
|
|
Den sista B12an har de försökt sälja i över ett halvår nu, svårsåld färgkombination. Tilltalar dock mig då den är udda utan att vara smaklös, ser lite ut som någon tagit en silverfärgad B12 och hällt en några flaskor finare Bordeaux över den ;) Inredningen matchar exteriören på ett trevligt sätt. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Den mycket fina B11an i länken har något udda längst fram på kassettfacket. Istället för sex kassetter har den tre samt någon digital historia. Någon som har, har sett eller kan tala om vad det är? Den sista B12 var läcker! |
|
| B11 som M.A länkar till är otroligt läcker blir ett visst ha begär:)) de vackra tagna fotona gör inte saken sämre. | |
|
Otroligt fint skick på B11an =) BMW CS #5139 |
|
|
Iwarsson, Intressant! Det är väl aldrig en kassett-växlare? MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.