|
|
|
|---|---|
| Ser mig lite om efter en vettig Z3M och har upptäckt att det är ganska vanligt att dem 2 skinninläggen i ratten inte matchar inredningens färg. Dvs dem är svarta istället för röda/blå/grå etc... Finns det någon vettig förklaring till varför man skulle vilja byta dessa förrutom om man snålat in och inte köpt färgmatchade efter en krock? | |
|
De är väl bara färgade om du har utökad läderinredning och personligen tycker jag det är mycket snyggare med svart. Inget konstigt alls. Om bilen är krockad kollar du genom att leta lackskarvar och olika stora glipor mellan karossdetaljerna. /Fredrik |
|
|
Som jag skrev så är det dem Z3M med bicolorläder jag syftar på där dem färgade trianglarna blivit skiftade mot svarta. Det kan vara svårt att se passform, lackskarvar, dåliga fogar etc på annonsbilder. Att dessa "pads" inte stämmer överrens med resten av inredningens bicolor-stil så ringer det lite varningsklockor. Ungifär på samma sätt som om en Z3M skulle ha gula blinkers. |
|
|
Vet naturligtvis inget om andra, men jag har klätt mina röda "klossar" med rött skinn, eftersom jag inte gillade plasten. Även om man har smällt, så byter man väl bara airbagen, inte hela ratten? Man måste väl krascha ganska duktigt för att ratten skall gå sönder? Eller man kanske byter hela ratten för att det är enklast? / Fredrik |
|
| Ok, tackar för svaret. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.