|
|
|
|---|---|
|
Lät byta till sommarsulorna idag. Var en fröjd för ögat o så 245:orna o 225:orna med Rondell 58 på :) | |
|
Hm , vi i norr lägger på i mitten av april , lite avis är jag Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dahman: verkligen läge för det med tanke på den utlovade påskväderleken i vårt område. Fuskat mina har suttit på 14 dagar fast jag behöver inte bilen till jobbet. Vårputsade igår lacken fick sig en duvning med maskin igår, så nu år det bara dörrgångar och insidan kvar. MVH Hasso |
| Suck.....ja putsning...det måste jag oxå ta itu med...jobbigt med en svart bil ibland bara :) | |
|
Skulle sätta på ett par begagnade P6000 igår (som följde med när jag köpte fälarna). Fräscha som fan... trodde jag =/ Visade sig att ett av dem var sönderskuret =( Å jag som hade hoppats att utgifterna var över för ett tag nu... Fan va less man blir! //Koffe, med 3x215 + 1x235(slitet) i garaget =/ |
|
M3-Mackan |
Sommardäck, när har man dem?? ;) Här uppe i Norr har man fan snö på vägen ännu :( MV |
|
För att göra norrlnningarna heltokiga. Idag är det sju grader varmt ute och strålande solsken + att vägarna är TORRA. Vädret ska fortsätta att envisas med att vara så här fint resten av veckan. Men det blir "värre". På fredag har dom lovat att det ska bli upp til 17 grader varmt. Gissa om sommardäcken åker på i morgon??? Skönt att bo på "kontinenten". Hehe. Mvh. Micke Olsson |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kontinenten längs ner i (_!_) på Sverige menar du väl. :))HE HE MVH Hasso |
netsix |
Sommarpjucken har setat på en vecka redan :) Och jag har redan hunnit med att vara inne i en trottoarkant med ena framfälgen :( Nu blir det ny fälg eller lagning. /netsix |
|
Sant hasso. Väldens ände. Mvh. Micke Olsson |
|
netsix |
2 veckor skall det va /netsix |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.