|
|
|
|---|---|
|
Har problem med min M5 e39. Problemen är att när jag kör bilen varm och stannar en stund så startar inte bilen utan jag måste gå ut och dra ut kabelen till lmm då kan man köra igen utan att sladden sitter i. Sen parkerar jag bilen tills den blir kall och sätter i kabelen=bilen går som den ska igen ända tills den blir varm och jag stannar som jag beskrev innan. Min tanke var att jag skifftar lmm med varanda och kollar= exakt samma syntom fast på andra sidan,då tänker man att lmm måste vara kass så jag köper en ny + bytar stifften. Provkörde idag med samma jävla syntom. Jag undrar ifall nån vet vad det kan vara?? Måste bilen "nollas" om man har mixtrat med lmm?? felet uppkom ut av att jag rengjorde mina lmm. Blir tokig /Daniel | |
| Tror inte du ska behöva nolla men du kan ju göra bilen strömlös en halvtimme och prova. När jag hade ditt fel så bytte jag bägge LMM sen gick den perfekt. Så har du inte rengjort någon av dom som sitter i så borde det funka nu! | |
|
Har provat att byta bägge lmm ,men det är fortfarande samma jäkla problem. Är där ingen som har en bra ide´??? Det konstiga är att det kvittar vilken av lmm kablarna jag drar ut |
|
| Är det verkligen ingen som har något bra förslag???innan man lämnar in den till BMW | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.