|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte just den nyaste versionen av Business Navi DVD Road Map Europe 2006-2 på ebay. Orginalförpackad, ingen hembränd kopia. Problemet är att navigatorn inte kan läsa den nyaste DVD:n, men äldre 2004-2 och 2005-1 fungerar utmärkt. Har nån stött på samma problem och hittat någon lösning ? I instruktionerna som kom med 2006-2 sägs att bilens software måste vara nyare än mars 2005 för att fungera. Det har jag, så felet ligger nog inte hät. | |
|
Hej, Jag använder fortfarande den 2005-1, och trodde att med den så dyr skiva jag for rätt på uppgradering som på alla andra navigering program, men som jag ser det är inte nog med detta "det finns software problemet också. Vad jag kan rekommendera är av min dåliga erfarenhet med software är "var försiktig med uppdatering" Jag uppdaterade till den senaste software, och fick masa problem: - högre förbrukning - all utrustning funkar med en försening av minst 30sec (klimat, farthållare…. - Adaptive strålkastare funkar inte längre - MP3 funkar delvis på halva av skivor jag använt innan - Ratten (jag tro servomatic) blivit så känslig vid högre hasighet att är bättre släpa ratten än håla den på grund av den minsta rörelse bli för stor So var försiktig och välj rätt servis med kunniga ”servitörer” (INTE KALMAR) Lycka till, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.