|
|
|
|---|---|
| Har en super fin Shnitzer utrustad z3m roadster..som jag funderar på att sälja pga av Mc köp. Frågan är bara om man verkligen ska sätta ut bilen på annons nu eller om man ska vänta till i vår?? vad är bäst? sätter man ut den nu och vi säger att den inte skulle bli såld å sen sätter ut den i vår igen när det blir riktig säsong så inbillar sig väl säkert folk att de skulle va nå fel på bilen för att den vart på annons 2 gånger sånt snack har man ju hört på den här sidan förr tyvär.=( så vad gör man? | |
|
Som köpare så tänker jag vänta till i höst/vinter och köpa en Z3M då (om jag inte snubblar på en superdeal redan nu :). Har följt priserna lite senaste året och dem var ju, föga förvånande, betydligt mer förmånliga under höst & vinter-månaderna. När du ska sälja beror nog lite på hur brådis du har att få ut pengarna. Skulle tro att du antagligen kan få ut mer till våren. Å andra sidan så har bilen blivit ett år äldre då. Men jag tror att det spelar mindre roll för en Z3. |
|
|
Jo vist det kan jag förstå. att vissa folk behöver pengar snabbt. men bilen är ju igentligen inte mindre värd bara för att det är vinter. om du går i köptankar borde du slå en kik på min bil...utan å skryta eller så kan jag säga att du kommer få problem å hitta en snyggare å mer väl vårdad z m. endast rullat 5000 mil dessutom fortfarande lite nybils känsla. Är själv grymt kräsen tog mig lång tid å hitta den Zan jag har nu. |
|
| Det kan vara intressant. Men vi kanske bör fortsätta snacka om det utanför forumet. Maila mig på b.e.n@usa.com | |
| Absolut. skickar iväg ett mejl ikväll när jag kommer hem från jobbet med fullständig info och bilder.. ha det tjing | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.