|
|
|
|---|---|
|
Jag söker efter trim till en BMW 528 e28 -84 och undrar vart man kan kolla upp lämpliga priser och dylikt. Kammar, Toppar osv.. Är det Dr.Schrick som gäller eller är det Cat-Kams ? Går dessa modeller chippa? //Matte | |
|
Alla modeller går att chipsa frågan är om det ger ngt dock. Mitt tips är Dr Schrick kammar som är tillverkade av bra matrial försök sedan hitta ngn som vill mappa bilen efter de modifieringar du gör istället för att försöka hitta ett chips för 300 kr på Autopower börsen som inte är avstämt efter dina modifieringar. Förövrigt en trevlig motor att trimma, billiga delar om än lite framtung för det jag gillar att göra. ;O) JohnC |
|
| Det blir billigare att byta till en 3.5 liters snurra men det kanske inte är lika kul? | |
| Okejokej :) tex om jag nu vill mappa om den när jag trimmat den, ska man fara på en bmw verkstad och göra detta eller ifnns det speciella personer som gör detta åt en ? | |
|
BMW lär inte göra det åt dig. Dvs de har inte det kunnandet. Det finns otaliga trådar om mappning. Dvs skriv in mappning i sökmotorn och läs. Mvh John JohnC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.