|
|
|
|---|---|
|
Hej alla lyckliga X5 ägare. Då har man äntligen skaffat X5. En 3,0 med sportpaket -02 blev det och genast vill man ju få på "läpparna" från 4,6is. Vet någon några priser på dessa och är det bara BMW som levererar i Sverige? Vill endast ha med 100% passform. Bör man köpa skärmbreddarna bak oxå? /Henkan | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
ingen bild på X5:an med paketet monterat? jag är också på jakt efter samma sak, men misstänker att BMW blir för dyrt. Nu har jag bestämt mig för att börja med 4,8-fälgarna + alubreddarna som jag saknar trots sportpaketet. mvh Johan |
|
Tack för länken. Kan va värt att kolla upp. Fick följande priser på BMW Karlstad. Frontspoiler 3340:- Bakspoiler 2780:- Täcklock för bakspoiler 1320:-/st Lackering 1992:- Totalt 10752:- ex montering. Jag trodde att det skulle sluta på runt 15000:- så det blir troligtvis en beställning. /Henrik |
|
| Tror du kommer undan billigare och du ombesörjer lackering själv!! Är det verkligen så att du enbart kan köpa frontspoilern?? Är det samma stötfångare på 4,6is som din 3,0i?? | |
|
Det går att köpa den nedre läppen från 4,6 före faceliften. Efter den får man troligtvis byta hela fronten. Finns förklaring på X5world.com. Se "Adding a 4,6is bodykit". /Henkan |
|
|
Jag har den bakre spoilern att sälja komplett om nån är intresserad 1900:- nylackad i sterlinggrått, alltså den som sitter nedtill bak på stötfångaren! //Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.