|
|
|
|---|---|
|
Grubblande på dödavinkeln!! Grabbar; med mina sidospeglar ser jag inte döda vinkeln, har ni samma ”problem” eller har ni kommit på andra sätt att lösa ”problemet”. Trots att man inte behöver vända om när man kör en underbar 635. Problem nr 2; Färddatorn är ur funktion helt död. Har ni några rekommendationer om duktiga elektriker som kan pila med. (Stockholm) /MVH Zaza | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
zaz! Det är därför det brukar kallas för döda vinkeln ;-) Har själv aldrig upplevt några problem med någon sådan. Om din färddator är trasig, måhända att jag har en eller ett par liggandes i garaget. Är det några sönderklippta kablar eller dyligt så kan jag tyvärr ej hjälpa dig. MVH Patrik |
|
TACK Patrik! Jag ser inga avklippta sladder men det kan vara fel efter det att den går in i instrument panelen. Får jag passa på med en annan fundering; Jag fick problem med sladdarna som går från säkrings boxen i motor utrymmet och vidare till strålkasterna, därför lyser de inte med starten. Jag glömde att ta bild på just det partiet. Tacksam om någon har möjligen en bild på det stället som kan hjälpa mig med att koppla ihop de på ett korrekt sätt? MVH zaz /MVH Zaza |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.