|
|
|
|---|---|
|
det har hänt någe skumt under vintern 8bilen stog i garaget) motorn går inte upp i temp som den ska! temp mätaren stannar på ca 1/4 temp och om inte jag minns fel så visade mätaren på ½ förra sommaren! nån som varit med om liknande?? brukar termostaten hänga sig?? släpper det?? H/Pasi Länk Turbo är diesel förunnat!!!!!! | |
|
Låter som termostaten har fastnat i öppet läge . . . kan ju tänkas att det lossnar, men ny termostat är skitpengar i sammanhanget, så jag tycker du ska byta den snarast. Motorn mår inta alls bra av för låga temperaturer . . .normalt ska tempmätaren stå kring hälften +/- några "mm" Hoppas d fixar sig! |
|
|
det är nog som du säger royalcruiser å visst ite är en trehundring speciellt mycke stålar men det verkar skummt att den skulle fastna bara föra att kärran står några månader jag har ju rätt blandning i å inte bara vatten!! men man får väl ta å beställa hem en ny termostat!1 H/Pasi Länk Turbo är diesel förunnat!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
