|
|
|
|---|---|
|
Undrar hur man får bort en sån?? Den verkar bara vara dit-tryckt, men man kan slita och dra hur mycket man vill, men den lossnar ändå inte... Några tips? Har hittat en på skroten som jag vill ha. Den jag har nu kan jag förstöra om så är nödvändigt för att underlätta den biten, men den jag vill ha då... Help me!! /Kidde Åtta burkar är fler än fyra. | |
|
Japp det är bara att slita rakt upp. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
ÄR det en icke original knopp så brukar det sitta en liten insex precis under damasken. Är det så även på denna så kan du dra ganska länge innan det händer nåt.. Surfa in på Länk |
|
|
Hej du, Min "knopp" har den fadäsen med sig att plastdelen där man ser hur växlarna ligger titt som tätt ramlar av/ur sitt läge (har inte orkat klistra bara). När den faller bort sitter det en stjärnskruv under, förutsätter att det är den man ska skruva på för att få bort växelskapsknoppen, annars vet jag inte varför det sitter en skruv där iaf. Lycka till /Svante "I natt kör man ner till Autobahn, attans vad det ska gå undan" |
|
|
Tackar för svaren. Det gäller en originalknopp i trä som ska monteras i min bil. Får väl försöka att slita lite till då... /Kidde Åtta burkar är fler än fyra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.