|
|
|
|---|---|
|
Tjena! I min begagnade 323i -99 sitter en kassettestereo med inbyggd navigator, samt en trasig cd-växlare i bagagen. Då det knappt verkar lönt att laga växlaren och jag inte lyckas förstå vilken jag kan köpa, om jag ska köpa ny, funderar jag istället på att helt och hållet byta stereo till en Blaupunkt Sevilla MP36. Den ska tydligen funka med rattkontroll etc. Det jag vet är att jag isåfall kommer att förlora bilens navigation, det jag däremot försökt få ur BMW är om något annat kommer gå förlorat tillsammans med stereon??? Jag vill inte gärna upptäcka att 37st andra funktioner, som t.ex. klocka och utetemp vid hastighetsmätaren försvinner med boardcomputern i stereon. Inte heller att t.ex. ac, farthållare eller annat också är kopplat via kassettstereon på nåt korkat sätt. Tack på förhand! Mvh/Tobias | |
|
Det enklaste vore ju om det finns en exakt likadan stereo som min, men med cd-spelare istället. Då borde jag väl bara enkelt kunna byta och samtidigt inte förlora navigatorn etc. Finns det överhuvudtaget??? Isåfall kanske man ska leta på någon skrot. Modellen på stereo jag har nu är en likadan som "Sam" säljer på Powerbörsen, bild: Länk Hoppas nån kan ge mig svar! Mvh/Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.