|
|
|
|---|---|
|
Se och njut.. Länk | |
|
*LER* Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
|
Våldsamt snyggt modifierad plus OMG-mycket-rätta-saker som sitter på. Den snyggaste e46 M3'an jag sett! Mvh, /Wille |
|
|
Och bilderna gör definitivt bilen rättvisa. Underbar bil, underbara bilder. MVH Mattias |
|
|
Verkligen impressiv. Önskar M5'an hade haft samma stuk på bakluckan istf den påklistrrade litet löjliga "spoilern". Kolfibergrillen kanske inte är riktigt i min smak men resten, VOW! |
|
| Snygg! Stillren! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det där är en clean styling som är så långt ifrån Engelsk/Spansk "knasstyling" man kan komma. Mycket hög vill ha faktor.=) Och pricken över I:et, är väl ändå Dinans kompressorkit som bara är sååå tjusigt installerat i vanlig ordning! Tänk om vi kunde ha det så bra här hemma i Svedala, att BMW hade Dinans överladdningskit som extrautrustning, och dessutom ser till att de var regbes. och klara vid lev. Lyllos Jänkarna!! MVH Patrik |
|
huhuhuhuhu ! Får gåshud av att se den där skönheten.. M Power!!! |
|
| Snyggaste M3:an jag har sett! | |
|
snygga bilder och bra puts.. annars ser den ut som min fast lite tyngre :-) Mvh Evers |
|
|
Ser ruggigt snabb ut, undrar hur mycket extra pulver kompressorn ger. ///Mvh Sibbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.