AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.011

Mats Eriksson i Sthlm ab

Visa användare
33
olan
325 touring-02
Någon som gjort affär med denne handlare? www.me-ab.se
Hej Olan.
Jag har köpt mina tre senaste bilar genom honom, väldigt reko kille
och hjälpsam.
Inga problem där, kan rekomendera att köpa av honom.

mvh / Fredde

The Devil made me do it....
Visa användare
33
olan
325 touring-02
Tack.
olan: Hur vet du att inte spiken och Mats Eriksson är i maskopi?
OBS! Jag vet inget om varken spiken eller Mats Eriksson men rent hypotetiskt kan det vara samma person...

/Udo Dirkelsniff

Länk
Visa användare
33
olan
325 touring-02
Tanken slog mig. När jag talade med honom på telefon gav han ett gott intryck. Ska dit idag och titta på en 525 touring. Vi får se, bor inte så långt därifrån.
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Har aldrig hört talas om firman, men det innebär ju inte att det är något fel på den.

Kom ihåg att du ska inte köpa en bilhandlare utan en bil. Sedvanlig manisk kontroll av skick och historik FÖRE KÖPET är alltid att föredra framför efterklokhet.

Lycka till!

Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger
Udo,
Rent hypotetiskt skulle du och Usama Bin-Laden vara samma person........
Jag vet ju inget om dig heller...

The Devil made me do it....
Huvet på spiken...

/Udo Dirkelsniff

Länk
Har det inte gått lite väl långt när man misstror alla som uttalar sig positivt om en firma?
Visa användare
33
olan
325 touring-02
Har varit och kollat på bilen. Inget fel på säljaren, men bilen lämnade lite mer att önska. rost på bakluckan etc.
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
olan: Den enda 525 touring jag hittar hos dom är en -02 och då har den rostskyddsgaranti kvar. Om det var din enda betänklighet så be säljaren fixa det med bmw innan affär.
Visa användare
33
olan
325 touring-02
Ja i och för sig. Bilen var i det stora hela väldigt fin men jag gillade inte klädseln och "prickarna" på alu panelerna, men smaken är ju som baken delad. Suget efter en 5-serie kom tillbaka, 325 fungerar trots allt med två barn samt barnvagn men lite större bagageutrymme skulle ju inte skada.
Vår firma gjorde rekonder åt honom, han köper in beggade tjänstebilar mkt billigt och säljer dyrt kan man säga !! Bilarna tyckte jag inte var nåt speciellt alls, slitna 3 åringar, som inte fått nån kärlek alls enl mig. Han är ganska dryg tycker jag för övrigt, skulle inte göra affärer med honom alls !!!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Att han köper in billigt och säljer dyrt kännetecknar knappast en oseriös handlare, snarare en god affärsman eller hur? Om vi ska vara negativa på det sätter är väl märkeshandlarna de värsta banditerna. En god vän bytte in sin 3 år gamla tjänstebil här i stan för 110.000kr, dagen efter sattes den ut i hallen utan att ens tvättas först(!) för 194.000 kr. Är denna handlare oseriös? Nä knappast men dock lite "fräcka" i min väns ögon.

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
Ma
309
Majid
320dA Touring -10
Mats på M-bilar är reko, köpte en bil som var rätt billigt jämfört mot anra BMW 318i 03.a.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.