|
|
|
|---|---|
| skulle bara fråga hur man på enklaste sätt kommer åt att byta lampan i dimljusen på min e32 årsmodel 87 | |
|
Du rycker bort gallret på sidan om dimljuset, där sitter en skruv. Skruva bort den. Dra ut dimljuset. Koppla ifrån kontakten. Sen har du dimljuset i handen. Tar någon minut. Sen lätt att byta lampa. passa på att göra rent lyktglaset på insidan. brukar vara rätt dammigt. lycka till. |
|
|
TACK FÖR HJÄLPEN |
|
| ??? Man kommer åt underifrån utan att ta bort nåt annat än självaste lampan.. | |
| det var super smidight att ta bort dom men måste hitta en ny kontakt va inte lampan som va sönder det var kabel brott | |
|
Mattias735ia: Jo man kommer åt underifrån. Men jag är en sån person som tänker att när man endå byter lampa så varför inte göra rent allt ordentligt när man endå är där o rotar. Har kanske en sån kontakt o kabel liggandes om du inte skulle hitta någon i närheten av var du bor. Jag kan kika i garaget iaf. |
|
| låter kanon tackar vad vill du ha för kontakten med frakt tack på förhand :) | |
| Inte mycket iaf, kan nog skicka den i ett större brev. Men måste ut till verkstan och kolla först. Tror inte jag kommer ut dit idag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.