|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon här som har den boken eller har läst den? Läste den och vissa beteckningar osv gjorde mig lite förvirrad =/ Bl.a var det att m50 motorn "lilla sexan" var från 2.3-2.8 lit förklaringar? -- DTM system och rak 6a ;) | |
| Jag har boken, å kan säga att allt i den boken inte stämmer.. Har du tex hört talas om en 1,8 liters sexa i 318 e36? | |
Gemini__ |
Har också den boken, den är inte riktigt 100%-ig. Men underhållande att läsa ändå. Mvh: Thomas |
|
Har den oxå.. upptäckte några felaktigheter, men det får man väl ta när man köpt den för 89,- |
|
|
89 kr ????? Den är ju svindyr, inte nå 89 kr här inte :| Men att dom fått trycka sådana felaktiga uppgifter då? Blir ju lite fundersam... Rolig läsning iaf -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Coop har den för 99 spänn! /Klaus |
|
|
Är det sant det du säger =P Fan den kostade ju flera hundra! äh jaja -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| Fick ett ex av en polare i går, han hade vart in på coop å sett den och tänkte på mig :) | |
|
Finns det nån annan bra bok om BMW som inte innehåller faktafel? Keep Your Distance! |
|
|
89 var på vad det nu heter på västkusten.. Såg den först i bokhandeln hemma för 149 sen i Malmö för 129.. därefter 110 i Höganäs och köpte den till slut för 89,- |
|
|
Men fy, känns som att man handlade på fel ställe då =P -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.