|
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla om de är värt att slänga på extraktor på en 318is E30 -91, blir de någon märkbar skillnad eller är det bara vetskapen om att det sitter där? =) Om någon gjort detta och har någon bra sida att tipsa om där man kan inhandla det för en vettig peng så hojjta till. | |
|
Nu är det nästan läge att vara dum...har du lyft på locket på din is;) Det sitter monterat extraktor grenrör std på is. Det finns grenrör som är bättre utformade än std, men så länge man inte gör ngt mer eller rättare sattsar fullt ut så är orginal helt ok |
|
| haha äsch vafan dum får man vara när man ställer dumma frågor. =P grenröret är det enda jag hittills inte rört i motorn. =P men tack för ditt ärliga svar, nu ska jag sätta mig i ett hörn och grubbla. =) | |
|
IS motorn svarar riktigt bra på chipsning. Jag har ett host host....liggande som är seriöst mappat av en tysk firma. Dessutom mår motorn bra av ett lättare svänghjul då det blir en betydligt rappare respons....host host råkar ha ett sådant liggande också ;O) JohnC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.