|
|
|
|---|---|
|
Nu är det dags för BMW att återkalla 22 000 bilar i Europa. Det gäller 1- och 3-serien tillverkade från och med mars 2005 och resten av året. BMW bilar inte felfria längre, enligt Nisse! Länk Vilka av er har fått brev från BMW att besöka närmaste verksta? hm.. innan ni får motorstop eller tvingas att kalla in bergnigsbiliiii BMW Rockar! * Efter 9 bärgningar är förtroendet för märket = -999% * Länk | |
|
Återkallningar görs ju numera var och varannan vecka av alla möjliga bilmärken, till och med Toyota. Du har haft en sabla otur med din E46 330i men det innebär inte att varje BMW som kommer ut från fabriken är likadan. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Sålde min BMW 740 -99´a och införskaffade en V70N, även 328´an är på utgående och annat fabrikat på ingående. För att nämna 740´n tycker jag att det är uselt av BMW att inte göra om bakluckan på E38:an, så man slipper en massa rost på en -99´a med ett nypris på 700.000:- De har ju haft 6 år på sig att göra om designen.. För att inte tala om pixelfel.. Suck... Var bara tvungen att ventilera mitt missnöje.. |
|
|
Då har jag lite tur att bilen är tillverkad i februari 2005 då! Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.