|
|
|
|---|---|
|
Det finns många översättningar till Power på engelska, vad förkniopoar ni BMW Power med? BMW Makt? BMW Styrka? BMW Förmåga? BMW Kraft? BMW Kapacitet? ------ Länk | |
| Förmåga och kraft passar ganska bra in på vad jag förknippar med den ordkombinationen. :) | |
|
Men Power förknippas även med motor också eller? ------ Länk |
|
|
äkta bmw power = diesel, hehe bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
BMW Power förknippar jag endast med en BMW motor. Bil eller MC. /Fredrik |
|
|
Jag har faktiskt inte tänkt på det på svenska faktiskt. Med ordet power så tänker man väl på allt som det betyder på svenska.. MVH///Christopher BMW 523 -85 [url]Länk |
|
|
Makt, arrogans och stolthet ;) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Don efter person eller hur Victor? Kraft och kontroll är mitt svar. Hkr och väghållning helt enkelt. Nu surfar jag enbart för att slippa diska... Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
|
Kraft och då i form av motorerna. Keep Your Distance! |
|
|
BMWPower förknippar jag med en svunnen tid.. ;-) Annars "En i mängden" och "Jag vill vara mer än jag är" ;-) |
|
|
"Det är det som en power" Mikael Eriksson, Motorentusiast /Olof |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag förknippar det med M och 70-80tals racing, och då främst starka motorer med karaktär. MVH Patrik |
|
Motorstyrkan, sexcylindrigt och oslagbara //M. =) -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Vanosrassel. ;-) Skojar bara, M-motorerna förknippar jag BMW Power med. Flåklypa |
|
|
Håller med "Helgonet" . BMW Power förknippas med Diesel :) /Daniel |
|
|
""Det är det som en power" Mikael Eriksson, Motorentusiast /Olof" Mikael Nilsson heter oraklet.. ;-) I övrigt stämmer jag in på dina ord. :-P /Anton |
|
|
Svunna tider....60, 70 o framförallt 80-tal, då BMW stärkte sin position som en av världens absolut bästa bilar, o var det oxå, till mitten/slutet av 90-talet... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.